piątek, 28 października 2016

Halloween i YouTube

Witam, elo, cześć, siemanko! Witam na moim blogu!
Na którą macie dzisiaj do szkoły? Ja na 12:45 XD Mówię serio. Mam przynajmniej czas, żeby dodać nowy post! Wiem, że dawno nie było nic na blogu i za to przepraszam, ale nie miałam czasu. Ciągle jakieś sprawdziany, kartkówki, sprawdziany, kartkówki!!! MA-SA-KRA!!
Dobra koniec marudzenia!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wiecie, za kilka dni jest Halloween! Amerykańskie święto, którego większość polaków nie obchodzi! dlaczego? bo to święto amerykańskie, nie polskie! A wy obchodzicie Halloween?
Ja tak. W niedzielę rano jadę do kuzynów i.....nie! skreślić! inaczej!....W niedzielę rano spotkam się z Maku Boksik i Nurek Nadmorski, czyli resztą członków KipiTV. A tak w ogóle wiecie co to KipiTV?
Zgaduję, że nie XD Jest to kanał na YT z zabawnymi filmikami na przeróżne tematy....co tu pisać więcej! Zapraszam też na kanał Maku Boksik!
Ej! odchodzimy od tematu! wróćmy teraz!

Spędzę tam cały dzień i noc oraz poniedziałek i wtorek. Mamy zamiar zrobić drobną imprezke i ugotować mase pysznych rzeczy! np. tofurnik, ciasto dyniowe, placki, poncz itp.
Zapowiada się bardzo ciekawie, ale nie to jest tematen dzisiejszego posta. Dziś chciałabym opowiedzieć ogólnie o Halloween....ale cóż, nie mam dzisiaj weny na to i postanowiłam....zrobić sobie YouTuba! Jak już mówiłam w moim pierrwszym poście miałam kiedyś kanał na YT. Dzisiaj po raz pierwszy od miesiąca (na ten stary) weszłam na kanał, i zobaczyłam że zgromadziłam 338 subskrybcji! wiem, że to nie jest jakaś mega duża liczba, ale dla mnie, ogromne osiągnięcie! Z jednej strony byłam szczęśliwa, że ludziom podobają się moje filmiki, ale z drugiej byłam smutna, ponieważ zdałam sobie sprawę jak naiwni bywają ludzie. Nagrałam kiedyś filmik, że odchodzę potem, że wracaam, a w trzecim filmiku powiedziałam, że to już naprawde koniec i nie będe już nagrywać.
z każdą chwilą przybywają coraz to nowe wyświetlenia i subskrybcjje. Ten mały czerwony guziczek jest wciskany może z nadzieją, że wróce, a może z nie wiedzą o tym , że odeszłam.

Hmmm....to już chyba w sumie tyle! A nie! jeszcze coś nowy kanał nazywa się †Yuki Asami Aoshiro†

nom...to już tyle...papapappatki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz