wtorek, 22 listopada 2016

Akcja DZIEŃ BEZ INTERNETU

Cześć. Tu White Unicorn.
Znowu będzie dość krótki post. Nie mam czasu na pisanie. Teraz pisze na ławce w szkole na przewie. A tak wgl mam zaraz kartkówke z muzyki (wiem dziwne). 

Chciałabym tylko powiadomić moich czytelników o akcji DZIEŃ BEZ INTERNETU. Jest to akcja stworzona by uświadomić ludziom jak bardzo uzależnia nas internet. O wiele łatwiej porozumieć się nam przez portale społecznościowe niż po prostu spotkać się i pogadać. Sama mam ,, internetowego" kumpla. Chodzimy do tej samej szkoły i widzimy się codziennie na korytarzu. Nigdy nawet nie powiedzieliśmy sobie zwykłego, niemal nic nie znaczącego CZEŚĆ. Jednak pisaliśmy godzinami w aplikacji messenger. Ale przedźmy do akcji. Tego dnia, to jest 23 listopada, wylogowujemy się z Fb, Instagrama, Snapchata itp.
Mówimy CZEŚĆ każdej osobie jaką spotkamy, z którą ,,kumplujemy się" w internecie. Żeby pokazać, że angażujemy się w akcję zakładamy tego dnia białe koszulki. Większość dziewczyn z mojej klasy bierze udział w akcji. Jeśli macie taką opcję wyłączcie telefon lub wcale nie zabierajcie go z domu do szkoły by Cię nie rozpraszał. Myślę, że to dobry pomysł by ludzie chociaż jeden dzień poświęcili drugiej osobie. W pewnej grupie na Fb mam dość duże poparcie w tej kwestii.  Zapraszam do udziału w akcji DZIEŃ BEZ INTERNETU i żegnam moje miśki ;) papatki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz