czwartek, 13 października 2016

Hej, siema, elo! Witam na moim blogu!
Wiem, że trafiłeś, bądź trafiłaś tu z czystego przypadku (lub ktoś polecił Ci mojego bloga)
Nie ważne XD Jesteś tu i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej!
 Usiądź, rozgość się. Kawy? Herbaty? XD
Może opowiem Ci coś o sobie?


  • Mam na imię Zuzanna, lecz w internecie przedstawiam, się pod pseudonimem Yuki Asami Aoshiro <3 <3 <3
  • Mieszkam w Poznaniu
  • Jestem Wegetarianką
  • Preferuję style rock, nu goth i pastel goth (wiem dziwne połączenie)
  • Kocham koty i...
  • JEDNOROŻCE!!!
  • Interesuję się kontynentem Azjatyckim a szczególnie Japonią!
  • Jestem Otaku!
  • Uczę się Japońskiego!
  • Kocham rysować!
  • No cóż...to chyba tyle o mnie!
A ty? Opowiedz mi coś o sobie! Pogadajmy. Tu jest fotel. Może ciasta? XD

a jeszcze mi się coś przypomniało! Nagrywałam kiedyś na YT! Kojarzycie mnie może?
Piszcie w komentarzach!

2 komentarze:

  1. Coś o mnie:
    Jestem Maku Boksik
    Możecie oglądać mój YT
    Mieszkam w Polsce
    Razem z tobą tworzę kanał KipiTV

    OdpowiedzUsuń